Monday, October 27, 2008

Kahwin kahwin kahwin

Semua orang pun bercakap pasal kahwin...


Why rushing? Saya sendiri pun tak paham. Kerja memberikan impak yang besar jugak rupanya.


"Bila nak kahwin?"


Arh, stress mendengar soalan tu. Kenapa perlu kahwin sekarang? Baru je 23... Tapi satu keluarga dah bertanya? Excited semacam. Masa kakak saya kahwin, sempat juga mereka bermesyuarat plan untuk majlis perkahwinan saya... Cincin pun sudah ada~ Sigh... Mungkin ini akibatnya lahir sebagai lelaki pertama dalam keluarga ayah saya yang juga pertama dalam keluarga. Macam kerabat diraja pulak, putera makhota kena kahwin cepat2. Owh, mungkin saya perlu buat majlis tari menari menantikan Cinderella muncul bersama kereta pumpkin. Arh, moden sikit, mungkin tak naik kereta pumpkin, naik kereta BMW mungkin. Wah, kaya betul cik si pari-pari memberikan Cinderella BMW... [apa saya merepek ni...?]


Tipulah kalau saya kata saya tak pernah terpikir pun nak kahwin, tapi saya rasa saya perlu sedikit masa. Banyak benda yang saya perlu fikirkan... Kalau lah saya ada girlfriend sekali pun, saya tak ada laa nak kenalkan kepada seluruh dunia unless saya sendiri dah yakin yang si dia lah pilihan saya. cewah~




I was wrong, I shouldn't wait giving you up... impossible love. ;-)

8 comments:

ewan said...

kawen???????
bila?
kat mana?
dengan siapa?

hehehhe... baru tau jadi anak lelaki sulong dalam famili camner...heheheheh... so bila lagi...
agaknya bila aku dapat kenalan ngan miss cinderella yang naik keter BMW tu..... tak sabar lak.... heheheh...
pa per pun aku dokana jodoh ko cepat, lebih cepat dari pakcik2 yang lain...ehhehehehe=)

p/s: excited tunggu ko kawen...

ewan said...

taip cepat sgt... kan dah siap..
dokana = doa kan.....=)

Jaffrey said...

hah,
bila cakap pasal kawen cepat je ko bagi comment...
hahaha

Jaffrey said...

hah,
bila cakap pasal kawen cepat je ko bagi comment...
hahaha

Anonymous said...

hurm..biase la..hahaha
bab2 ni die memang advance..
aku nak je tgk sape kawen dulu..
adakah ramalan ko benar belaka..
ataupon ko yg kawen dulu..

p/s:org yg 1st bagi komen,bila mau kawen..dua2 dah keje..nak tunggu ape lagi yoep

ewan said...

hahahha.....
tunggu aku kawen ?????
berjanggut la...
tai korang dah berjanggut pun...hehehhe......
lambat lagi la...
tunggu stabil dulu...hahhahaha

Jaffrey said...

seronok ye korang sembang kawen...

aku pasti aku betul, tengok laa antara2 pakcik2, memang 'dia' kawin dulu punye nnt...

;-)

Unknown said...

nape aku tatau pun list sape yg kawen dulu nie~ T_T"

Post a Comment