Tuesday, March 8, 2011

Kerana Gadis Itu.


I would like to rephrased this post as I don't really understand what I've written either. :p

Tahu tak kenapa saya tak pernah maki, mencarut atau curse? Semua kerana 13 tahun dulu, saya pernah tercakap 'cel**a' di depan seorang gadis yang pernah saya suka. Selepas mendengar bebelan si gadis dan menyedari perkataan itu telah melukai hatinya, even saya tak tujukan kepada si dia pun, saya berjanji pada diri sendiri, takkan lagi mengeluarkan perkataan-perkataan macam tu... sehinggalah hari ini.

Jadi, apa yang cuba saya sampaikan di sini hanyalah untuk korang tau betapa besarnya pengaruh seorang wanita kepada seorang lelaki. Baik wanita itu, baiklah lelakinya.

Selamat Hari Wanita Sedunia...

p.s. Terima kasih pada gadis itu...

4 comments:

emashinchan said...

hehe..sgt bngge jd wanita..[waaa...macam perempuan melyu trakhir pulak...ahaks~~]

Jaffrey said...

cet..~

cikmudafatin----jep,rindu dak nama nih?haha said...

teringin nk tau pompuan tuh siapa.
hehehehhe

Jaffrey said...

misteri, carik la. hehe...

Post a Comment