Wednesday, November 4, 2009

Jatuh.



Aku berdiri di atas bumi yang nyata.

Sehingga satu hari, kau datang. Kau ajak aku naik Menara KL. Aku yang jakun kekampungan ni setuju dengan excitednya. Setiap anak tangga yang kita naik, semakin seronok aku rasa... semakin aku lupa macam mana rupanya tanah yang aku pijak selama ni.

Setibanya kita di atas... arh, aku bagai berada di langit. Aku senyum, berterima kasih kerana membawa aku ke tempat begini. Kau pun senyum kat aku.

Arrrrhhh~! Aku mengangkat kedua-dua tangan tanda kemenangan... dan tiba-tiba tanpa kusedari, kau tolak aku jatuh...

"Buuushhhh.."

Hancur berkecai semuanya.

Aku kebingungan. Kenapa? Kenapa mesti aku?
Sekarang kau tinggalkan aku di bawah, kembali di bawah... dalam keadaan tidak sempurna lagi...

Bodohkan aku.

4 comments:

@min @usm said...

hurm..
lain macam je bunyi bro.

Jaffrey said...

saja je nak cerita2.
jangan main kat tempat tinggi yer.
jatuh nnt sakit.

kakakshinchan said...

hg jatuh dr menare kl ka jep??

Jaffrey said...

a ah, sakit dowh~
tapi skrang aku dah ada atas klcc pulak. cuak gle~

Post a Comment