Wednesday, September 17, 2008

16 September 2008

Oh tidak, saya bukan nak cerita pasal Anwar Ibrahim yang kononnya nak jadi Perdana Menteri pada hari ini, yang kenyataannya tidak~
Tapi 16 September adalah hari jadi saya.
Hari jadi bukanlah hari raya. Hari jadi boleh dikatakan "your day", ataupun "my day". Pada hari "my day" inilah kita tahu siapa sebenarnye yang mengingati hari-hari sebegini.
Jadi terima kasih kepada kawan-kawan yang mengingati saya pada hari ini. Yang sempat wish, call tengah-tengah malam walau saya mamai dan pagi-pagi tak ingat siapa yang call =p soreee... yang hantar sms, emails, testimonials on friendster, yang bagi hadiah.
Dan yang bermakna sekali adalah terima kasih buat semua kakak-kakak dan adik saya yang menemani saya pada hari yang bermakna :-p It's a perfect way to celebrate "my day"
Tak lupa untuk pakcik-pakcik yang ada kat Selangor yang menemani saya celebrate birthday saya lebih awal last weekend di Putrajaya, seharian suntuk.
Seronok bila kita tahu ada yang mengingati, sedih bila sedar ada yang lupa... dan juga serba salah bila ada yang ingat tapi kita yang lupa.
Selamat hari jadi ke-23 jaffrey =)

1 comments:

Anonymous said...

Happy Belated Birthday!
Hope you had a great time

Yee Han

Post a Comment